راهنمای خرید و پرسش های متداول

چگونه می توانم در وب سایت ثبت نام کنم؟

ابتدا از قسمت منوی وب سایت بر روی حساب کاربری در سمت چپ کلیک نمایید، سپس نام، نام خانوادگی، شماره همراه، ایمیل و رمز عبور مورد نظر خودتان را وارد نمایید و بعد بر روی ” من ربات نیستم” کلیک نمایید، سپس دکمه ثبت نام را کلیک کنید تا وارد حساب کاربریتان شوید.

مزایای خرید از وب سایت کامواباف چیست؟

  • تمام آموزش ها دارای مشاوره اندازه گیری به سایز دلخواه شما و رفع اشکال تا پایان بافت از طریق پیام رسان ها می باشد
  • تمام آموزش های خریداری شده در حساب کاربری شما قرار دارد تا هر وقتی که دوست داشتید آنها را دانلود نموده و شروع به بافتن نمایید. از حساب کاربری شما پاک نمی شود.
  • بدون نیاز به فیلترشکن به راحتی می تونید بعد از خرید، همه آموزش ها رو دانلود کنید و یا هر وقت دلتون خواست، دانلودشون کنید چون توی حساب کاربریتون محفوظ است.
  • کاهش هزینه با آموزش آنلاین
  • وقتی آموزش بافتنی با دو میل را از وب سایت خریداری می کنید، در صورت بروز رسانی محصول آموزشی(اضافه کردن ویدیوهای جدید ) در حساب کاربری شما بدون پرداخت هزینه ای قرار داده می شود.

مزایای دوره مجازی(آنلاین) نسبت به دوره حضوری؟

 

  • کاهش هزینه هات دیگه مجبور نیستی از این ور شهر بری اون ور شهرکه بخوای آموزش ببینی
  • کنار خانواده و بچه هات هستی مجبور نیستی اونا رو به کسی بسپاری بعد بتونی بیای آموزش ببینی
  • مجبور نیستی اون زمانی که مدرس تعیین می کنه بیای آموزش ببینی مثلا شما دوست داری شبها که فرصت بیشتری داری آموزش ببینی و یا صبح ها پس هر وقت دوست داری آموزش میبینی
  • تو آموزش حضوری برات سخت هی به مدرس بگی من متوجه نشدم میشه برام دوباره توضیح بدید، شما ویدیوآموزشی رو دارید ده بار هم که شده می تونید ویدیو رو دوباره ببنید تا خوب یادش بگیرید
  • آموزش بافتنی با دو میل را از وب سایت خریداری می کنید، در صورت بروز رسانی محصول آموزشی(اضافه کردن ویدیوهای جدید ) در حساب کاربری شما بدون پرداخت هزینه ای قرار داده می شود.

برای مشاوره قبل از خرید با چه شماره ای می توانم تماس بگیریم؟

دوست عزیز شما می توانید جهت مشاوره قبل از خرید با شماره تماس 09359121192 تماس بگیرید تا ما شما را برای خرید مناسب راهنمایی کنیم.

 

حساب کاربری به چه منظوری است؟

وقتی شما ثبت نام می کنید برایتان یک حساب کاربری به نام خودتان در وب سایت ایجاد می شود تا هر وقتی که تمایل داشتید وارد حساب خود شده و بتوانید آموزش هایی که خریداری نموده اید، را دانلود نمایید.

همچنین اگر قصد خرید از وب سایت کامواباف را دارید، ابتدا نیاز است وارد حساب کاربری خود شوید و سپس از فروشگاه بافتنی خرید نمایید.

آیا در وب سایت کامواباف آموزش های رایگان هم آموزش داده می شود؟

در قسمت آموزشگاه بافتنی در منوی اصلی ، شما می توانید آموزش های رایگان بافتنی با دو میل را مشاهده نمایید.

برای خرید آنلاین آموزش های کامواباف چه مراحلی را باید طی نمایم؟

شما ابتدا ثبت نام نموده، وارد حساب کاربری تان می شوید و سپس از قسمت فروشگاه بافتنی، آموزش های مورد نظرتان (چند آموزش) را انتخاب نموده و بعد بر روی سبد محصول کلیک نموده تا به درگاه پرداخت بانکی متصل شوید و بلافاصله پس از پرداخت، می توانید ویدیوهای آموزشی را دانلود نمایید.

آیا می توانم اعتماد کنم و از این وب سایت خرید کنم؟

وب سایت کامواباف نماد اعتماد خرید اینترنتی را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی دریافت نموده است تا این اطمینان را به شما عزیزان بدهد که با خیال راحت خرید نمایید.

آیا می توانم بدون داشتن ایمیل در وب سایت ثبت نام نمایم؟

برای خرید آموزش های آنلاین، حتما باید ایمیل داشته باشید

شما پس از پرداخت، می توانید بلافاصله ویدیوهای آموزش را دانلود نمایید و در صورت تمایل می توانید در زمان دیگری وارد حساب کاربری خودتان شوید و آموزش ها را دانلود نمایید.

امکان دیگری که برای شما عزیزان قرار داده شده است، این است که در زمان خرید محصول آموزشی، لینک تمام قسمت های آموزش به ایمیل شما ارسال می شود تا بتوانید از آن طریق هم ویدیوهای آموزشی را دانلود نمایید.

چطور می توانم وارد حساب کاربری خود در وب سایت کامواباف شوم؟

پس از ثبت نام یا ورود در وب سایت وارد حساب کاربری تان می شوید و یا از قسمت سمت چپ منوی وب سایت، بر روی حساب کاربری کلیک نمایید، حساب کاربری شامل اطلاعات کاربری، کدتخفیف 15 درصدی برای خریدهای بعدی، پرداخت ها ، لیست آموزش های خریداری شده شما و لینک دانلود آنها می باشد.

آیا برای خرید آموزش ها از وب سایت کامواباف حتما باید در وب سایت ثبت نام کنم؟

دوست عزیز جهت خرید آموزش های آنلاین آموزش بافتنی با دو میل کامواباف حتما باید در وب سایت ثبت نام کنید.

نحوه پرداخت در وب سایت به چه صورت است؟

 نحوه پرداخت در وب سایت به صورت آنلاین و از طریق درگاه امن شاپرک انجام می گیرد.

چگونه می توانم از کد تخفیف استفاده نمایم؟

وقتی کدتخفیفی به مناسب های مختلف اعلام می شود، می توانید در هنگام مشاهده لیست خرید تان در قسمت کد تخفیف دارید؟ به روی “برای وارد کردن کلیک نمایید” را کلیک کنید، کد را وارد نموده و گزینه “اعمال” را کلیک کنید.

رمز عبورم از فراموش کرده ام چطور می توانم آن را بازیابی نمایم؟

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید کافی است از قسمت حساب کاربری، بر روی گزینه “رمز عبورتان را گم کرده اید؟ “ کلیک نموده و سپس ایمیل خود را وارد نمایید و بعد پیامی شامل لینک تعریف رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال شده است که باید بر روی آن کلیک نمایید.

keyboard_arrow_up